Se enkelt indlæg
Gammel 03-07-2014, 21:13   #1
dzphigh1
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2014
Indlæg: 17
Styrke: 10
dzphigh1 er ny på vejen
Vejledt forkert af sagsbehandler

Hej,

for at gøre en meget lang historie kort, jeg er 25 og min kæreste bliver 25 i denne her måned, jeg lider af angst og ADD (ADHD) og har været på kontanthjælp i snart 5 år. på de 5 år. har jeg være igennem snart alt.. Pastest, psykolog, arbejdes prøvning, neuropsykologisk undersøgelse 2 gange, terapi.. Ja følger lidt de har testet mig i hoved og R** det var også lige før de vil ha' jeg skulle ha' nåle i ørerne for at se om det kunne hjælpe

Nå men til sagen. Jeg havde et møde i dec. 2013 med min tidligere sagsbehandler, hun sagde at jeg skulle på et ressourceforløb og at jeg ville nå at komme det inden min kæreste blev 25 med hensyn til gensidig forsørgerpligt så jeg skulle slet ikke tænke på det da jeg ville være på et rc førløb til den tid. MEN så i går får jeg et brev om at min kæreste snart bliver 25 og jeg skal sende hans lønsedler ind. Jeg troede ikke jeg var på kontanthjælp mere så jeg ringede til min sagsbehandler og hun sagde at jeg ikke var komme på rc forløb endnu fordi min sag var gået meget langsom. Jeg blev så ked af det for havde jo fået af vide af den anden sagsbehandler at jeg ikke skulle tænke på alt det hele og det med at min kæreste blev 25 for jeg ville jo komme på rc førløb inden men det er jeg jo så ikke Min sagsbehandler vil så skynde sig at få det ordet men hun sagde der nok ville gå 2 måneder, jeg synes bare ikke det kan være rigtig det hele og så siger de bare at vi beklager vi er jo kun mennesker men du bliver stadig nød til at sende din kæreste lønsedler osv. for du er jo stadig på kontanthjælp.. Min kontaktperson sagde noget om at jeg var blevet vejledt forkert og erstatning men hun var ikke sikker.. Men hvad siger i her inde til min sag, håber det giver mening det jeg skriver .
dzphigh1 er ikke logget ind   Besvar med citat