Se enkelt indlæg
Gammel 12-06-2014, 09:26   #1
Tazoom
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 285
Styrke: 12
Tazoom er ny på vejen
Ny sagsbehandler

Jeg har været sygemeldt siden februar og har i den periode været tilknyttet en sagsbehandler i matchgruppe 2 og derefter en i matchgruppe 3. SB 1 var tilknyttet min sag sidste år og hørte slet ikke hvad jeg sagde. SB 2 kommunikerede jeg ikke så godt med, men ellers lød hun ok. Begge har jeg kun snakket i telefon med kortvarigt i denne omgang.

I dag er jeg så blevet ringet op af SB 3 fra matchgruppe 3, der åbenbart har overtaget min sag. Og hun lød bare super sød og forstående og lyttende og og og og bare fantastisk. Det var ligefør hun kunne færdigegøre min sætninger Jeg kunne høre at hun noterede alt. Hun indhenter status fra psykiater og hører lægekonsulent om der skal flere praktikker (hvilket jeg forventer) o.l før sagen ryger for rehab teamet, og når hun ved hvad der skal ske

For første gang føler jeg at jeg "sidder" overfor en SB der ikke har udgangspunkt i at jeg forsøger at snyde systemet. Og da vi snakkede praktik sagde hun "og så skal vi jo passe på dig" (fordi tidligere praktikker har udløst hypomaniske perioder, hvilket har betydet et urealistisk resultat og efterfølgende depression)

Bare lige en god nyhed på en overskyet dag
Tazoom er ikke logget ind   Besvar med citat