Se enkelt indlæg
Gammel 22-04-2014, 12:05   #7
Pia126
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2014
Indlæg: 3
Styrke: 0
Pia126 er ny på vejen
FP er ikke en identitet...

Hej...

Jamen nu har jeg gået i 4 år og prøvet at overbevise alle om at jeg er intet uden et job... jeg har endelig accepteret at jeg ikke skal definere mig gennem et job, men igennem hvem jeg er og vil være...

Min mand har jeg sendt afsted mange gange, men han kommer altid hjem efter job, og jeg higer efter at høre om omverdenen, ofr jeg har også gået og gemt mig... det er jo pinligt at sige at jeg er uden job eller FP... Eller det VAR pinligt... hvad laver du nu? hmm lige nu ser jeg min datter spille bold... jamen hvad laver du til dagligt? hmm sørger for at vaske hendes fodboldtøj... ha ha det bliver jo noget beskidt når... bla bla bla... og som der står , hurtigt svar og vend den over på at du styrer samtalen gerne hen på fritidsaktiviteter eller emner alle har noget at sige til - vejret, politik, sport, dyr børn...

Hvis du fokuserer på at det er tabu så er det tabu... du udstråler at du er "flov" over det og så gør det mændene utrygge... ret dig op kig dig i spejlet og sig... jeg er FP og sådan er det... JEG KAN GODT....! Det virkede for mig... !
Pia126 er ikke logget ind   Besvar med citat