Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 26-03-2014, 16:17   #1680
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Hej Daysi og velkommen til K10

Citat:
Oprindeligt indsendt af Daysi Se meddelelser
Jeg fandt ud af (efter at have gjort notater) ifølge jeres tråd at jeg skulle bruge 2 forskellige stykker 18 mg morgen og 12 mg resten af dagen og det fungere. jeg fandt også ud af at kanger evod skulle være det jeg ville have til min ryge væske og den er god, min samlever bruger ce4 det funger ikke for mig.
Ja, tricket med at bruge mere morgen, og lidt mindre resten af dagen er rigtigt godt.

Citat:
De sidste 14 dage har jeg snart brugt det samme som da jeg røg 20 hjemme rullet dgl, der er jo så mange kanger farver, og ego batterier i forskellige længder hmm og prøv og tænk på alle de forskellige væsker jeg bliver nødt til at have i køleskabet.
Ja, man kommer let til at bruge en del i starten, der er jo så meget man lige må ha', men heldigvis holder det længere end smøgerne...

Jeg havde underskud i ca. et halvt år, siden har det givet overskud, og jeg har endda nikotin i fryseren til mindst 10 år...

Citat:
Nu kommer mine spørsmål
hvad betyder 2,2 ohm kontra 1,80 ohm
Rent praktisk betyder det at den på 1.8 Ohm vil give mere damp og smag, vel og mærke hvis den bruges på et uregulerert batteri, altså et alm. eGo...

Den vil også dræne batteriet lidt hurtigere...

Citat:
2. Min samlever vil gerne prøve et batteri man selv kan regullere styrke på tror det hedder twister, kan man så bruge kanger evod og hvad med de der ohm?
Det er nok eGo Twist han tænker på, der kan man justere Volt med en lille knap i bunden, så er det ligegyldigt om du bruger 1.8 Ohm eller 2.2 Ohm, du stiller bare knappen, der hvor du får den bedste smag/damp...

Det er et rigtig godt batteri, dog ville jeg vælge det der hedder Spinner, det kan og koster det samme, men er lidt tykkere, til gengæld er det noget kortere...

Citat:
nogen af jeg siger i vil købe væsker og komme det i fryseren, hvad er det for væsker? og hvorfor? jeg er med på der er ved at blive lavet nogen nikotin “regler” “love” men har væsken godt af det? (må være noget jeg er gået glip af i tråden, husker ikke så godt og har glemt at gøre notater).
Din "rygevæske" består at 3 væsker, PG, VG og smagsstoffer (aroma)

Mange af os køber dem hver for sig, og blander dem selv...

Grunden til det er at vi selv kan bestemmer smag og nikotinstyrke og at det er meget meget billigere...

Aromaen er den samme som bruger til fødevarer, den kan ikke fryses ned, og har som alle andre fødevare en ret begrænset holbarhed, typisk et til to år på køl, det afhænger af hvilken aroma der er tale om...

Aromaen bliver ikke berørt af de nye regler...

PG og VG findes både med og uden nikotin, i styrker op til 100mg/ml...
Dem uden nikotin bliver heller ikke berørt af de nye regler...

Det vi kommer i fryseren er for det meste PG med nikotin (nogle dampere vælger VG med nikotin)
Det er det der bliver forbudt/begrænset/dyrt...

PG kan holde sig meget længe i fryseren, hvis det opbevares rigtigt, dvs. i glasflasker, jeg køber i så høj nikotinstyrke som muligt, dels fylder det mindre i fryseren, dels er det billigere pr. mg nikotin...

Når vi så skal dampe væskerne skal de bare blandes i den nikotinstyrke man ønsker, og tilsættes aroma...

Citat:
Ellers vil jeg bare sige jer tak for denne tråd.
p.s håber jeg har sendt det rigtigt
Det er sendt helt rigtigt
jh er ikke logget ind   Besvar med citat