Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 19-03-2014, 03:51   #1642
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja de er konstant ude med riven....der er jo mange penge på spil..

Det der dual setup han laver på den aspire tank....glem det....det kan ikke gøres....ihvertfald ikke af mig...og jeg er sikker på at han har lavet 200 videoer for at få den i kassen før det har lykkes ham...

Man kan kan godt få dem lagt i men i det øjeblik du forsøger at få plasticringen på....ja så skubber den nederste coil sig...og hvis ikke den har gjort det så kan du være 100 % sikker på at den gør det når du sætter den pin i...

Skulle man være så heldig at det rent faktisk skulle lykkes...ja så har man problemet med at den nemt kommer til at kortslutte da man har 4 metal tråde at holde styr på...

Hvis man så skulle lave det samme dual coil setup på Nautilus tanken....ja det vil ikke kunne lade sig gøre...det er jeg sikker på....for den kan ikke skilles ad så man kan komme så tæt på der hvor de coils skal sidde....

Jeg vil slet ikke tænke på hvor svært det vil være når jeg ved hvor svært det er på en hvor man faktisk kan skille den ad og komme ind i den...

Men selvfølgelig skal der da nok sidde nogen derude som vil kunne få det til at lykkes...bare ikke mig...

Så jeg tror bare at jeg holder mig til at købe de færdiglavet coils når det kommer til dual coils....medmindre der da kommer en tank i handel hvor mennesker som mig kan komme til...

Hvis nogen er interesseret i at se den Nautilus tank så er der et review fra Todd her https://www.youtube.com/watch?v=1cB5l7eh_4A

Jeg giver intet for de artikler hvor de hele tiden snakker om at anmelde forhandlerne....

Der er jo anmeldt en hel del af dem....det er sket....men det sker intet ved det...politiet går ikke videre med det...og hvorfor mon de ikke gør det...

Hvis det var så oplagte sager....ja så ville de da gå i gang med at få uddelt en masse bøder...

Ang det med pengene i alt det her og at det åbenbart kan influere på folks udtalelser så faldt jeg over en artikel som sikkert kan sidestilles med kræftens bekæmpelse og alle de sundheds idioter der udtaler sig http://mnvapers.com/2014/03/american...ation-exposed/

Ovenstående viser tydeligt at de er fuldstændigt lige glade med folks lig og sundhed....når de kan anbefale midler som kan få folk til at begå selvmord kontra produkter som ikke har slået nogen ihjel nemlig ecigs...

Det der i skal bruge til cartomizers er vel sådan noget her http://dk.rs-online.com/web/p/hvac-luftfiltre/7302921/
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat