Se enkelt indlæg
Gammel 12-06-2008, 21:09   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jamen, jeg tror gerne, at der er flere i arbejde end tidligere (det skulle være mærkeligt andet med al denne kontrol-mani, hele den offentlige sektor er påtvunget).

Problemet er, at man påstår, at der "kun" er 50.000 ledige.

Dette tal er langt højere. Alene ledige fleksere og aktiverede overstiger 50.000. Det såkaldt "lave" arbejdsløshedstal bruges kun til at presse vha. "det skal altid kunne betale sig at arbejde", så overførselsindkomsterne kan presses helt i bund... til sultegrænsen for nogle.

Det undrer mig derfor også, at det er i Jylland, der er flest handicappede i job, mens det er meget, meget færre på Sjælland.

Hvorfor ansætter de store byer på Sjælland så ikke flere ledige fleksjobbere?

Mange virksomheder praler ad "rummelighed" og "socialt ansvar", men det holder ikke i virkeligheden... ikke på Sjælland og Fyn.

Men de SANDE ledighedstal får vi nok aldrig.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat