Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 10-03-2014, 00:38   #1495
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser

Web: det er mig der bliver skæv af 18 mg, og jeg er faktisk gået helt fra det nu. Damper kun 12mg og hvis jeg damper meget af den kan jeg også blive skæv af den. Skal lige prøve Helene's væsker inden jeg investere i 6mg eller 0mg
Det er utroligt så forskellige vi er, jeg har endnu til gode at blive nikotinskæv af damp... har endda for "sjov" prøvet at dampe et par sug af en 100mg/ml base... det kunne da tydeligt mærkes, men direkte nikotinskæv blev jeg nu ikke, fik lidt koldsved, det var det hele...

Citat:
Ang Provari, så er jeg godt nok tændt på den, og er nu begyndt at undskylde over for mig selv, for at købe den, sådan noget med at nu ryger jeg jo ikke osv så må jeg godt bruge lidt penge på den
En mulighed er at "spare op" til den, ved hjælp af de penge du sparer på cigaretter, det giver også ekstra motivation til at holde dig fra smøgerne...

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Der vil jeg også sige - lidt som i videoen - at der er et kæmpe marked, hvor der ikke er en skid kontrol med væskerne, hverken med nikotinmængde, aroma og andre tilsætninger, og hvor man nærmest handler med bind for øjnene. Der er MANGE danske forhandlere, som sælger væsker, man INTET ved noget om - jeg har selv handlet i en malerforretning, hvor det viste sig at han også solgte væsker - og hvor væskerne blev solgt med hjemmelavet etiket hvor der stod smag og nikotinstyrke. Intet andet.
Der har du netop en af grundene til at web og jeg ikke vil købe nikotin på det kommende sorte marked, som vi snakkede om et par hunderede indlæg tilbage...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat