Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 08-03-2014, 22:11   #1465
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Bodrum: det var sgu en ærgerlig start du fik,med den iclear. Vi har 3 stk 30s i hytten, og der er ingen problemer her overhovedet. Jeg syntes de giver en rigtig god smag og mild og fyldig hvis man justere den ned i watt eller volt.

Jeg har bestemt mig for, at jeg holder mig kun til 30s frem over, der er ingen bøvl og det kører bare. Vi har både Kanga Evod, ce4 og ce5, og 30s er den der kører mest problem frit, så jeg håber at du får dine væsker fortyndet så de lige ramme den styrke og smag du foretrækker

Vi har været til fødselsdag hele dagen, og jeg har bare glædet mig til at komme hjem, for Helene har været så sød at sende forskellige smags prøver til os af forskellige væsker hun havde, vi snakkede om det hele vejen hjem og da vi endelig ramte adressen, drønede jeg om til post kassen, for at åbne den pg finde en seddel fra post budet, at vi kan hente pakken mandag på posthuset!! Så skulle f..... Da også stå i det!! havde bare sådan glædet mig til at prøve de væsker, men det bliver desværre først mandag

Vi var forbi vape4you på vej hjem, for jeg ville have et lille batteri jeg kunne have med når jeg skulle ud og gå,fremfor min SVD, eller en evod 1100mah batteri. Så købte en lille bitte nuser 350 mah bat, som jeg skulle bruge sammen med en Evod 1.6 ml tank, meen så fik jeg ideen at montere min iclear 30s med pynte ring / gevind skjuler. Og helt ærligt så er jeg vild med det setup, det fylder ikke noget og jeg får stadig den gode smag fra min 30s. hvad siger i til dette setup?
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  image.jpg
Visninger: 158
Størrelse:  128,5 Kb
ID: 448  
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat