Se enkelt indlæg
Gammel 10-06-2008, 23:38   #1
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Thumbs up Kan jeg få hjælp af kommunen? Hjælp!

Min kæreste lider af piskesmæld, og vi har nu prøvet den sidste løsning der kunne være for ham.

Så vi tog ind til Body sds. (Det er lægen for cykelteamet CSC, som har stiftet denne klinik, og uddanner folk)

Vi kom så ind på at jeg har skadet mit haleben, og han spurgte om jeg ikke ville hoppe op på briksen, og se hvordan det så ud med ryggen, haleben ect..

Han trykkede mig 2 steder, med sin pegefinger, hvilket gjorde at jeg næsten havde kastet op af bare smerte

Han siger så "Jeg kan da godt forstå at du har de smerter du nu har, din ryg er blevet fuldkommen skæv, og har forskudt sig sammen med halebenet"

Og han mente ikke, at en operation fra sygehuset, ville gavne mig ret meget.

Mit spørgsmål er så, for jeg vil da gerne ha et par behandlinger hos ham, og se om det gir nogen effekt, men det koster altså næsten 800 kr pr. behandling..

Kan jeg få hjælp af kommunen til at betale de behandlinger?
Jeg er på sygedagpenge.

Han fortalte mig, at han har mange klienter, som blir henvist til ham, fra andre kommuner, og også forsikringsselskaber, så de er godkendt, hvis man skal sige det sådan..

På forhånd tak..
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat