Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 18-02-2014, 00:07   #1265
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
måske ikke helt rigtige sted, men har i jeres e citaretter tændt i butikker og lign.
Jeg gør ikke, og har ikke oplevet at andre har.
Jeg har oplevet enkelte der har dampet i indkøbscentre, men ikke i selve butikkerne.

Citat:
Jeg har tit oplevet når jeg står i kø men mine unger, står folk og damper dem i hoved, hvilket får mig op i det røde felt, da det jo er gift, de puster ud.
Jamen du godeste, hvad blive det næste? sterinlys i hjem med børn? gaskomfur i hjem med børn? brændeovn i hjem med børn?

Nikotin er ganske rigtigt et giftstof (men ikke kræftfremkaldene, selv kræftens bekæmpelse er enige i dette), men i det optages i damperens mund og svælg, den smule det måtte være tilbage når han/hun udånder vil være meget begrænset.

Hele ideen med en e-cigaret er jo at damperen får nikotinen, hvis man udåndede en stor del af nikotinen igen, ville den jo ikke kunne holde os fra tobakken

Citat:
Nå jeg påpejer jeg ikke vil have det får jeg et fordrag om det ikke er usundt.
Det er jo egenligt også meget logisk, hvis det ikke er skadeligt for den der damper, så skader det slet ikke den der står ved siden af en der damper

At det kan være ubehagelig at bliver pustet på af en fremmed person, damp eller ej, det kan vi sagtens blive enige om, men skadeligt, kun hvis vedkommende har en sygdom der smitter den vej...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat