Se enkelt indlæg
Gammel 16-02-2014, 15:45   #12
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af evelyn Se meddelelser
Setter lige et link til den her tråd her inde. Det kan være brug for at samle flere historier og måske skulle tittelen ændres på denne tråd.
Skal vi gå til journalister, må vi salme flere historier.

Kære Evelyn

- hele k10 ER ét stort vidnesbyrd om systemets håndtering af hjælptrængende borgere- og der hvor vi 'gmle' medlemmer ser, at der kan flyttes blot en smule på tingene, er i de kampe, hvor der skæres ind til benet, og fokuseres hårdt på EN sag - f.eks Gladsaxe Kommune - af gangen.

Det er således en god idé, at holde tråden til dokumentation om Gladsaxe Kommune - det øger jeres chancer for at få medieomtale og lys på netop DEN kommunes ageren.

I øvrigt vil jeg gerne lige korrige den sætning du har startet hele din tråd med - jeg opfordrede til at I kunne lave en SOCIALGRUPPE , som er noget andet end en tråd.
Det har dog vist sig, at tråden ER en god idé, da der er flere fra Gladsaxe kommuner med problemer - og I nemmere kan finde hinanden og dele jeres historier åbenlyst, i en tråd.

Men bed gerne Webmaster om at rette den lille fejl i trådstarten - jeg har intet forhold til Gladsaxe Kommune i øvrigt, så det er dumt der er fokus på mit navn lige dér.

god kamp!


VI GLEMMER NEMLIG IKKE:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat