Se enkelt indlæg
Gammel 08-02-2014, 23:19   #1
Nørgaard
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2014
Indlæg: 3
Styrke: 0
Nørgaard er ny på vejen
Under udredning.

Hej. Jeg er en kvinde på 39 som kørte galt for 12 år siden og fik et meget slemt piskesmæld. Jeg har ikke været på arbejdsmarkedet siden. For 7 år siden fik jeg trådt min ankel i stykker af en hest og har siden fået en ankelprotese i. I starten for 12 år siden var jeg på sygedagpenge og efter noget tid på sygedagpenge røg jeg på kontanthjælp, og der er jeg stadig og har så været det i lidt over 10 år.. Jeg har været i fire arbejdsprøvninger, for hver gang jeg har været i en arbejdsprøvninger finder de "nye" undersøgelser de vil sende mig til, som jeg har prøvet utallige gange igennem de 12 år. Den sidste arbejdsprøvning var jeg i 7 mdr. Den viste at mine arbejdsevne kunne klare 7-8 timer om ugen. Fordi vi var i år 2012 kunne jeg ikke få flexjob så få timer. Min sagsbehandler vil søge pension til mig. Midt i det får jeg så for 28. gang ny sagsbehandler, og hun syntes da lige vi skal prøve et par småting inden vi smider min sag til pensionsudvalget. Det resultere så at vi når ind i år 2013, og der er ingen pension at hente hvis man er under 40 år. Min sagsbehandler arbejder så videre mod et flexjob. Får henvisning til hovedpineklinik osv. Pga ventetid ryger jeg så i år 2014, og lander så i den nye kontanthjælpsreform og bliver ramt økonomisk pga min samlevende. Jeg er jo så lige pt under udredning, går til samtaler hos en mentor, er bundet til hovedpineklinikken osv. Kan det være rigtigt at jeg høre ind under den nye reform når jeg er under udredning? Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig. Mange hilsner Linda
Nørgaard er ikke logget ind   Besvar med citat