Se enkelt indlæg
Gammel 01-02-2014, 10:58   #5
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Ida Auken er bare det nyeste eksempel på at det repræsentative demokrati er en død sild...


Citat:
- Jeg har været på en meget lang rejse med SF de senste år. Men når jeg kigger mig rundt ovenpå de seneste dage, så har jeg besluttet mig for, at der skal ske noget nyt. Og de radikale er det parti, der repræsenterer mine værdier bedst, siger Auken til TV 2.
http://nyhederne.tv2.dk/politik/2014...r-til-radikale

Altså en forklædt radikal der er valgt ind af vælgerne på en SF politik... hvorfor stillede hun op til valget på SF politik, når det i virkeligheden var de Radikale der repræsenterede hendes værdier bedst... og når ministerpensionen er i hus og skuden synker så finder hun lige en anden båd... Så kan hendes vælgere stå tilbage og indse at nu er deres stemme gået til de radikale i stedet for...

Levebrødspolitikere som burde forlade politik i stedet for og gå ud og finde et rigtigt arbejde...vi har desværre set alt for mange eksempler på det sidste, på at politik bare er en platform for personlig karriere og vælgerne bare er stemmekvæg, man kan bilde hvad som helst ind for at komme frem i verden...




....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat