Se enkelt indlæg
Gammel 26-01-2014, 10:21   #15
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg har det fint med larm og jeg var rigtig glad da jeg opdagede at min overbo som flyttede ind larmede med jævne mellemrum..

Det betyder nemlig at jeg selv uden problemer kan sætte en god film på med ordentlig surround lyd på og højt....

Der er da ikke noget som en god gyser med høj surround lyd på..

Men okay jeg kan også falde i søvn selv om der faldt en masse bomber lige ved siden af mig...

Men jeg kan da godt se at det må være noget møg at bo i en etageejendom hvis man har problemer med lyde og larm for det kan næppe undgås når man bor så tæt sammen...
Ja det er så ulempen, når man så er så heldig at bo et sted, hvor alle er stille. Jeg føler nemlig ikke jeg længere, kan tillade mig det.

Men skal jeg vælge, så flytter jeg hellere engang, for at få mere optimale surround muligheder, end pga. støj

For ikke så længe siden, har jeg fået en underbo der er meget overfølsom over for støj, og er slemt plaget af migræne. Det fortalt hun en dag jeg mødte hende i opgangen.
Hun er meget glad, for at her er så stille. Det eneste hun kunne høre, var når jeg gik rundt (bygningen er fra 50'erne, men har så gulvtæppe i min stue)

Hun frygtede at jeg kunne høre og blev generet, når hun selv gik rundt. Og smed en dag et brev ind, at jeg måtte undskylde, hvis jeg kunne høre hende hoste dag og nat, men hun var blevet meget syg.

Med alt det i mente, så er anlægget blevet arbejdsløs indtil omstændighederne skifter. Men fred, ro, og billig husleje, er også svært at flytte fra Og det skal helst ikke være etage ejendom næste gang.
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013

Sidst redigeret af Thomas1981; 26-01-2014 kl. 10:24.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat