Se enkelt indlæg
Gammel 25-01-2014, 14:47   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er særligt sensitiv, så alle former for støj der kommer udefra, føles som voldtægt af øregangen!

På et tidspunkt havde min overbo fået sat et hamsterbur op af røret til radiatoren, men det resultat at jeg kunne høre dyret drikke vand af flasken, løbe rundt i hamsterhjulet og gnave i tremmerne osv, hvilket gav nogle ulidelige nætter hvor jeg sad med dynen oppe om hagen, og stirrede med onde øjne op mod loftet.
Efter nogle lange nætter uden søvn, lykkedes det mig så at få fat i damen og lige forklare hende, at buret altså stod op af røret, og at jeg kunne høre ALT. Hun var selvfølgelig ked af det og flyttede det med det samme, men det er ofte de (hende og hendes voksne døtre) får stillet deres bure op af de rør og/eller radiatoren....og så må fortælle dem, at nu er den gal igen!

Men ellers er her fredeligt hvis jeg bare lukker vinduerne - jeg har en integreret institution nede i min gård, og de er temmelig larmende om sommeren, men mine vinduer kan holde støjen fuldstændig ude.

Men enig, der er ikke noget værre end den der støj der kommer udefra, og hvis man er særlig sensitiv lige som jeg er, så er det jo lige før man bliver sindssyg af det.

Der bor også en i min ejendom (jeg ved ikke lige hvem) som HVER morgen ved 3.30 tiden, sidder og gasser op og ned i sin bil et kvarters tid, og som absolut skal knalde med bildøren og bagagesmækken 4-5 gange, inden han kører....og det gør ikke sagen bedre at der er noget med udstødningen, så jeg rent faktisk kan høre ham indtil han når Rådhuspladsen!!
Jeg sover altid med vinduet åben i mit soveværelse, og prisen er, at jeg bliver vækket af hans ritual hver eneste morgen, på nær i weekenderne. Desværre er det endnu værre hvis jeg lukker vinduet, for så kan jeg ikke trække vejret og vågner op med følelsen af tømmermænd/influenza.

Så nej, jeg kan heller ikke holde det ud.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat