Se enkelt indlæg
Gammel 15-01-2014, 10:44   #1
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Når lægen ikke fortæller hvad man fejler !!!

Hejsa

Jeg har nu gået med en fod med føleforstyrrelser siden Aug. 13

Min læge sende mig til neurolog, som så ville have jeg skulle fortælle hele min sygdomshistorie..... nu har jeg bøvlet meget med slidgigt, lænderyggen, nakke og skulder (- er konstateret via. mr scanning), samt i det hele taget en meget ødelagt skulder...... mine arme sover, dog mest om natten, eller hvis jeg laver det samme over lang tid.... pt. ingen smerter i arme/skulderen.

Men alligevel vil han have mig tjekkes for kapeltunnel syndrom.

....og det har jeg, han mener så jeg skal under kniven og sygemeldes 3 mdr.
dette takker jeg nej til pt. da jeg er i en praktik og har 99,9 prc. chance for at blive ansat til marts i Flex.
desuden er min arm/ skulder ryg og nakke blevet vurderes af div. læger/ kiruger på rygcenter og smerte klinik og man har vurderet at jeg ikke skal under kniven, før jeg vågner en morgen og virkelig ikke kan holde det ud mere.
Kan ikke tåle morfin.....

Nå men tilbage til sagen. den første gang jeg var hos denne neurolog så jeg ham over skulderen og jeg så at han skrev at jeg havde fibromyalgi.

Da jeg kommer op til han til svar på div. blodprøver m.m
han fortæller så at jeg har kapeltunnel syndrom og jeg jo altså skal under kniven, hvilket jeg jo takker nej til.
Han siger jeg ikke har gigt..... men det er jo bevist at jeg har slidgigt på mine scanninger :-/
og jeg spørger om der er andet og hvad med forden, som jeg jo kom med i første omgang ???? han svarede så at der var ikke andet galt og foden fejler indet.....men det gør den jo for jeg kan jo ikke mærke den...

Nå men nu har jeg lige været nede og hente min journal og der står der Diagnose: karpaltunnel syndrom
samt fibromyalgi

men det sagde han jo ikke noget om, at jeg har fib. og nu ved jeg altså ikke hvordan jeg skal forholde mig til dette... er der en bestemt måde man skal leve på når man har fib. er der ting man skal eller ikke må. Kosten betyder den noget... ???

og hvad med kommunen skal de have alt dette rod op til dem nu, hvor jeg endelig er ved at få styr på mit liv, flexjob.... kan det nu få indflydelse på min flexgodkendelse at jeg siger nej til O.P og at der pludselig står at jeg ikke har gigt. ( selvom det er bevist jeg har sliggigt)

der er bare så mange spørgsmål og stor forvirring inde i mit lille hoved og håber jeg har skrevet dette nogen lunde forståeligt.
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat