Se enkelt indlæg
Gammel 09-01-2014, 01:08   #1
Novice
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-12 2013
Indlæg: 32
Blog Indlæg: 4
Styrke: 11
Novice er ny på vejen
Question Sygedagpenge og kontanthjælp

Hej, en god indlæg, jeg hører måske under dem der ikke har fulgt det fra starten. Jeg er blevet medlem først efter partshørings instilling at jeg ikke længere kan få sygedagpenge, skal bare sendes tilbage til beskæftigelsesmedarbejder og almindelig beskæftigelsesrettes indsats, da der aktuelt er tale om et behandlingsbehov.
Lægekonsulentsnotat/ vurdering: 51 årig kvinde, sygemeldt fra sept.2012 med fysiske og psykiske helbredsklager. År 2011 udsat for trafikulykke med whiplashpåvirkning. Siden udvikling af en vedvarende smertetilstand, ledsaget af en psykisk belastningsreaktion med udvikling af depression og PTSD.
Afventer nu tværfaglig behandling på Reh. Center for flygtninge, og der er således et aktuelt behandlingsbehov. ( der er skrevet klage over afgørelsen for stop af sygedagpenge, svaret kommer om et par dage, ved tlf. Kontakt med min sb.fik jeg at vide at afgørelsen bliver uændret).
Jeg vil bede jer om en almindelig fortolkning af det skrevne, betyder der at jeg bliver afklaret efter endt behandling eller noget andet.
Med venlig hilsen
Novice
Novice er ikke logget ind   Besvar med citat