Se enkelt indlæg
Gammel 19-12-2013, 15:53   #7
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Videoen er ikke engang ny, den var også fremme dengang jeg modtog en anonym falsk anmeldelse for over et år siden. Og ja, når man bliver kaldt ind til forhør, skal man også svare på total tåbelige spørgsmål, som om man følges med nogen (og hvem) til dit og dat, hvilket jo i bund og grund betyder, at man slet ikke må have noget socialt liv, da det jo kan misfortolkes af kommunen.
Og nu er det jul, hvad nu hvis jeg har en veninde som skriver min kærestes (som jeg ikke bor sammen med) navn på julekortet? Skal jeg så ringe veninden op og bede hende om at komme og hente julekortet, fordi jeg ikke tør at have det læggende, da jeg ikke gider at beskyldes for at bo sammen med kæresten?
Jeg kan bestemme, hvad jeg selv gør, men jeg er da ikke herre over hvad andre mennesker gør. Hvad nu, hvis jeg er ude og handle og jeg møder enten min kæreste eller nogen andre jeg kender, som også er ude og handle? Skal jeg så skynde mig ud af butikken? Eller hvor mange meters afstand skal der være imellem os? Må jeg ikke hilse/tale med dem? Hvad nu, hvis de begynder at følges med mig ned at gangen i Netto, fordi vi begge har tænkt os at købe kylling (altså hver sin)? Tror kommunens folk så, at jeg er samlevende lige pludselig?
Jeg har sagt det før og siger det igen: STop nu dette vanvid!
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat