Emner: Opsparing...
Se enkelt indlæg
Gammel 26-05-2008, 16:45   #23
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af migselv Se meddelelser
Zuza ... Jeg synes det giver et helt forkert billede, at du sammenligner Lars Larsen med personer der absolut hører til lavindkomstgruppen - og som ofte ikke engang kan tillade sig at putte 100 kroner i en sparegris (bankboks) om måneden.

- Men jeg har forstået dit budskab.

Jeg har også forstået man ikke må sende mere end et svar i én tråd (jvnf. anden tråd)

Jeg fornemmer desværre, at jeg ikke hører hjemme på denne side.
Hér kan man vist kun deltage, hvis man vil være med til at hænge systemet (og alle dets ansatte) offentligt ud - somom man selv var totalt fejlfri

Det er en type moral som jeg ikke selv praktiserer - eller kan affinde mig med. Så jeg vil forlade jer igen.

Jeg ønsker alle alt godt - og held og lykke fremover
migselv det er beklageligt at du har det sådan

Men jeg kan på K10`s vegne slå fast en gang for alle at vi IKKE hverken opfodre eller vejleder i socialtbedrageri.
Eller andre ulovligheder.

Hvad en bruger skriver i tråden er op til folk selv , det vil sige at hvis du er af en anden mening så er du i din fulde ret til at indgå i en debat.

Nu vil jeg ikke lige indgå i debatten omkring den her specifikke tråd da jeg syntes at Hexi belyser problematikken godt og kommer med fyldtsgørende svar på det stillet spørgsmål fra trådstarter.

Men jeg vil dog tillade mig at kommentere på din påstand


Citat:
Jeg fornemmer desværre, at jeg ikke hører hjemme på denne side.
Hér kan man vist kun deltage, hvis man vil være med til at hænge systemet (og alle dets ansatte) offentligt ud - somom man selv var totalt fejlfri

Det syntes jeg er en påstand der vil noget, K10 er oprettet med det formål at have et sted hvor man kan få hjælp og vejledning mod de uretfærdigheder der foregår i systemet, at det er nødvendigt med et sådan forum viser historierne her på siden jo tydeligt..

Og ellers kan jeg kun helt og aldeles tilslutte mig Neurosmølfs indlæg der meget præcist fortæller hvad formålet med en sådan side her er …

Citat:
Typisk dansk moral, dobbeltmoral.... gøre sig til social bedrager fordi systemet bedrager en
Der er ingen herinde der er fejlfri, men vist heller ingen der hævder at være det. Lovlighed af råd og opfordringer kan ikke erstattes hvis det her forum skal bære nogen vægt de steder det bliver nævnt . Råd som er i gråzonen eller direkte ulovlige giver jo bare politikere og sagsbehandlere ret i deres mistro overfor os klienter i systemet , og det er direkte modsat K10's intentioner. Det med at hænge systemet og deres ansatte ud er vist lidt naivt tænkt og formuleret , men da de fleste kommer her med problemer og søger hjælp, er det nok ret naturligt at det har overvægt i posterne. Dette er jo ikke en klub for sociale klienter, men et hjælpeforum for folk der er kommet i klemme i systemet. At man så forhåbentlig bliver hængende og hjælper andre, burde være selvfølgelig, hvis man har det overskud efter den omgang man har været igennem.


mvh Nøvsen
Citat:
Så skriver du

Jeg har også forstået man ikke må sende mere end et svar i én tråd (jvnf. anden tråd)
Denne vil jeg gerne reagere på, det er rigtig nok at jeg satte tre indlæg af dine sammen og det blev så set og opdaget fordi der kom ged i et eller andet mens jeg gjorde det (og det sker, jeg er altså amatør bruger som alle andre )

Det har intet at gøre med at du har tre svar i samme tråd det havde noget at gøre med at du havde tre svar lige efter hinanden og af hensyn til vores server vælger vi altid at sætte sådanne indlæg sammen, (som jeg også forklarede dig i en pb ) dette sker også for tråden ikke skal blive for lange. og det er du hverken den første eller den sidste der kommer til at opleve…

Der er grunde til at vi gør dette, og det er vigtigt at huske at K10 er en privat side og den derfor helt og aldeles er betalt privat , i forvejen har vi måtte skifte over til en udenlandsk server da vi er alt for aktive til at være på de danske nu har web overtaget siden og han betaler ud af sin pension for både server plads og domæne navn og sådan skal det være og vedblive at være.
Men ud fra dette tillader vi os at gøre hvad vi mener er det bedste og mest økonomiske.


Til sidst vil jeg gerne sige hele vejen rundt ....

Husk at dette er et debat forum ingen steder står skrevet at man skal være enig i alt (så ville der ikke været megen debat) og det skreven ord kan være svært ingen kan se smilet i øjet eller humoren bag så det er nemt at misforstå så i stedet for at man bliver irriteret ked af det eller arrig, så prøv at finde ud af om man har forstået det rigtigt ...
  Besvar med citat