Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2013, 01:21   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ekseleven Se meddelelser
Hej Vovse

Det er et fint forslag du kom med om at aflevere begæring om aktindsigt ved skranken hver gang man har været til møde i kommunen. Men husk at gøre det samme hos private jobfirmaer (aktører).
Nu var jeg jo yderst heldig med min "anden aktør", men der er da ingen tvivl om, at det også kan være en fordel, at bede om aktindsigt der også.

Da jeg var hos anden aktør bad jeg kun om aktindsigt i hvad de har modtaget om mig fra kommunen, og fandt da også en fejl.


Hvad angår det, at lave collage i arbejdsprøvning, kan jeg oplyse, at i forbindelse med de forløb jeg har været i i kommunalt regi, har jeg mødt flere mennesker, som ikke havde været i stand til, at lave en collage, som ikke ville ligne noget fra en børnehave.

Så jeg vil mene, at fremstilling af collage, eller andet kreativt, godt kan bruges til, at få en fornemmelse af hvilke evner et menneske har.

Dette er ikke skrevet for at nedgøre nogen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat