Se enkelt indlæg
Gammel 11-11-2013, 10:36   #3
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
MTVR1


jeg opfattede absolut ikke det at ha en advokat - som at min sag gik i stå .-....tværtimod oplevede jeg det gav respekt på kommunen - at de vidste de blev holdt øje med og ikke bare ku køre mig rundt..

NU ka jeg selvfølgelig kun snakke for mig selv - men jeg har være glad for min advokat og absolut ikke fortrudt det..
hun skulle mest være brugt til arbejdsskadestyrelsen og forsikring - men hun var godt inde det kommunale stof også..

dermed siger jeg IKKE alle bare skal gå ud og hyre en advokat og alle er ikke lige seriøse og gode..så pas på..
jeg fik en gennem vores landboforening og de sidder i skejby...og ja de koster - men det er der også forskel på..nogen kan få noget refunderet igennem deres forsikring,,
jeg kendte ikke til de private rådgivere dengang - fik først computer efter ftp,så dem har jeg ingen erfaring med..

jeg tog en advokat fordi vi i vores lille hjem blev enige om det og det var fra dag 1...hun læste det igennem jeg havde og vuderede så om der ku komme noget ud af det - og det var gratis..

men man ka komme så langt ud - at man ikke ka overskue noget som helst og så er det godt de er der for at tage sagen - køre den...

og i de 4.5 år min sag kørte har jeg aldrig mødt vedkomne,så afstand er heller ikke problem..

jeg sidder ikke og siger andre skal gøre det samme.-det må være op til den enkelte hvad de vil og ikke vil...


stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat