Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 08-11-2013, 05:36   #1142
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja der er det så genialt at have en tank der kan skilles helt af...så man kan vaske den...hvis man vil skifte...

Det der med at suge....ja jeg startede med at gøre som da jeg røg....men okay det finder man hurtigt ud af...at det giver meget mere hvis man suger langsomt...og ikke så hårdt...

Der er altså stor forskel på de forskellige tanke...for jeg kan ikke få min C4 tank til at give det samme som min Aspire BBC tank...uanset hvordan jeg så end sætter mine volt...

Det der er fedt ved de C4 tanke...ja det er jo at man ikke skal tænke på om de bliver utætte....for det gør de ikke uanset hvordan du så end suger i den...

Er der ikke den store forskel imellem C4 og C5 tanke....ja så kan jeg virkelig ikke se hvorfor man skulle købe de C5 tanke...for det er ikke meget du spare ved at du kan skifte coil i C5 tanken...og som Mand skriver...ja så risikere mandat de bliver utætte når man skiller dem ad...

Så for mit vedkommen...ja der skal jeg bare have et lille lager af C4 tanke liggende....jeg har set dem til en tyver stk.....når og hvis jeg ikke kan få min Aspire tank til at køre ordentligt...

Jeg håber du frubipolar lige skriver herinde når du er kommet i gang med dit nye sæt....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat