Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2013, 19:07   #9
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Nedenstående side giver en kort beskrivelse af firmaer der tilbyder udbringning af dagligvarer på nettet.
Siden er senest opdateret for 10 måneder siden , så den burde stadig være nogenlunde aktuel.

Jeg undersøgte selv markedet ( for Københavnsområdet ) for nogle år siden , og fandt ved den lejlighed frem til nemlig.com var de billigste. Jeg havde kun gode oplevelser med firmaet.



http://www.dseneste.dk/index.php/e-h...er-paa-nettet/
Tak, halse, jeg husker godt dette link og dit valg af nemlig.com fra for længe siden på K10, hvor jeg nærlæste linket.

I dit valg af nemlig.com har du så også accepteret, at du selv betaler for udbringning af varer samt priserne er en del højere, end hvis du selv havde muligheden for at købe ind.
Magasinet Penge, DR1, havde for nogen tid siden en familie på fire til indkøb via nemlig.com i fire uger - det var en fordyrelse på ca. 4.000 kr. på de fire uger, hvis jeg husker ret - hvad jeg plejer.

Bruger man mælk og lignende, der har max. holdbarhed på 10 dage (if. Arla, men max 8 dage if. mælkeproducenten), så er det nødvendigt med ugentlig levering og blot leveringen vil løbe op i 2.600 kr. pr. år (50 kr. x 52 uger).
Det er pænt mange penge for størsteparten af folk på overførselsindkomst, når Kongehuset fraregnes ;-)

Supervare, der tidligere har haft kontrakt med Københavns Kommune, er en afdeling af nemlig.com og jeg har desværre den stik modsatte erfaring med Supervare.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat