Se enkelt indlæg
Gammel 24-10-2013, 20:26   #7
Kaput
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-10 2012
Indlæg: 41
Styrke: 12
Kaput er ny på vejen
MTVRV1, tak fordi du deler din erfaring og oplevelse med mig. Det giver da lidt mening når det bliver stillet op på den måde.

Jeg sidder med en lidt bitter smag i munden, mht. jeg bed tænderne sammen i så mange år og holdt facade. Jeg tog på arbejde, brugte alt min energi der, og kunne slet ikke få mit øvrige liv til at fungere. Så hellere hjem og ligge 12 timer på sofaen/sengen i isolation (dog med min kat)

Jeg er ufrivillig barnløs og er alene. Dette gjorde at jeg var konstant overforbrugte mig selv, da jeg ikke mente at jeg kunne være så svært funktionsnedsat, når jeg hverken skulle tænke på børn, i forhold til opdragelse, overskud, skole, institutioner, madpakker, tøjvask, ansvar, rollemodel mv. Og ej heller en partner der havde brug og behov for min deltagelse og nærvær i samliv. Jeg meldte afbud i 4 ud af 5 familie eller øvrige sociale aktiviteter.

Men hvis jeg havde lagt kortene på bordet og smidt håndklædet i ringen i tide, dvs. inden reformen 2013, ja så havde min afklaring/situation sikkert være bedre stillet, hvis jeg skal bevare håbet om at opnå en snert af livskvalitet/glæde. Men der vist ingen paragraffer omhandlende dette, at jeg kan henvise til.

Nøgne tæer: Er det seriøst ment, at man kan skal have et hvilerum til rådighed som skånebehov - ? Altså jeg mener hvor sandsynligt er det lige, at det kan efterkommes ?
Kaput er ikke logget ind   Besvar med citat