Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2013, 13:01   #17
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lgkh62 Se meddelelser
vedr. #6 og #12
Når man logger ind på link i #12 til retsinformation findes medicinoversigt i punkt 11-tabel 1.

Min læge informerede mig om jeg overskred max dosis for kørsel, hvis der skete et uheld.
I lægens information via lægens net fremgik at det var max 400 mg for depotmedicin Dolol Retand UNO-Tradamol pr. døgn.
Dette stemmer ikke overens med info på retsinformation med max 360 mg. og skal selvfølgelig undersøges nærmere via lægen!

Hilsen lgkh62
Jeg er forvirret.

som jeg læser det, så må man gerne køre bil hvis man tager Tramadol (forhandles under navne som bl.a. Dolol, Mandolgin, Tadol) 400 mg depot i døgnet.
Men ikke hvis man tager 150 mg Dolol (ikke depot) fordelt på døgnet.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Jensen1 Se meddelelser
Hej Vovse, nu har jeg brugt dit råd med tommelfingeren, mod nakkesmerter. DET VIRKER!! Så mangler jeg bare at finde punktet for lænd/korsbensområdet.

Jeg har psoreasisgigt, som ikke altid er lige slem. Derfor tager jeg ikke dagligt smertestillende.
Det glæder mig oprigtigt.

Hvis du kigger på billedet på nedenstående link, så kan du se hvor ryggraden ligger på hånden (ned langs tommelfingeren), og lænden finder du (selvfølgelig) nederst.
http://www.dig-i-centrum.dk/product/...lamineret-287/

Det er ikke altid man lige rammer plet i første forsøg, men så leder man simpelthen efter de ømme punkter.

Der ligger mange forskellige plancher vedr. zoneterapi på nettet, søg evt. på "zoneterapi+planche".

De punkter, som findes på hånden findes ligeledes på foden.
Rygraden findes f.eks. fra storetåen og ned langs indersiden af foden.

Nogle punkter kan jeg bedst finde på hånden, andre kan jeg bedst finde på foden, så man må prøve sig lidt frem.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat