Se enkelt indlæg
Gammel 16-10-2013, 23:23   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nielsen69 Se meddelelser
Hej

Kan jo kun sige til anette 29 hvad jeg fik afvide af min sagsbehandler i kommunen.

Jeg var taget et par dage i ferie hytte med computer, mobil og nogen til at tømme postkasse. Jeg var 1 1/2 time hjemmefra og tjekkede job sider hver dag.

Var til møde hvor jeg fik fortalt af kommunen at kommunes holdning er at jeg skulle være max 1 time hjemmefra, så jeg kunne være hos dem eller til jobsamtale kort tid efter.

Spurgte hvis jeg også skulle på sygehus i forbindelse med min sygdom, jeg fik afvide så skulle jeg tage en feriedag.

De samlignende feriehytter, camping og sommerhuse med ferie.

Ved mit fleks job jeg har nu, blev jeg ringet op KL ti om formiddagen, at der var skaffet en jobsamtale KL et samme dag. Derfor deres regler.
Ja det er fuldstændigt langt ude....de tager røven på dig...

Som Helene skriver...så bed om det på skrift næste gang....så skal du bare se....for så kan de ikke komme med noget...

De kan ikke forlange at du skal stille en time efter de kalder...

Tænk over alle dem som har været så kloge at de ikke taler i telefon med dem mere....hvordan vil de bede dem om at stille samme dag....det kan de ikke...

Og det er endnu ikke blevet et lovkrav at man skal have en telefon...

Så stop med at snakke med dem i telefon....problemet løst!!!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat