Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2008, 23:24   #34
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Desværre er det bare ikke altid nok , mange skriver nok så pæne og ærbødige breve, men får ingen respons eller en sludder for en sladder og nogel love som man selv kunne have slået op...

Så nej det er ikke nok at råbe op , men det er en del af det hele ...

Jeg kan ikke se hvordan man ellers kan gøre tingene og syntes heller ikke jeg har set nogen svar på hvordan man kan gøre det...

Som jeg skrev til TimeGuest så tror jeg vi går skævt af hinanden jeg taler om at skrive til politikkere og TimeGuest skriver om at sende skrivelser til kommunen ...


Jeg tror at mange her har prøvet de pæne breve , uden resultat , og de grove breve uden resultat...

Så devisen må vel efterhånden være , det er overskriften der tæller .

Kald dem ved deres rette navn , en løgn er en løgn uanset hvor pænt man pakker den ind .. og mange af de ting der kommer ud af politikkere og er ren og skær fordrejning af sandheden ...

migselv hatten for at Karen Jespersen hjalp dig, læser man Lenas breve så kan man se at også Karen Jespersen var på hendes side og fortørnet over behandlingen , og det varede ved lige til hun blev minister og dermed i stand til at gøre noget, så kom der bare ikke flere svar...

Og sådan ser vi det ene ekemspel efter det andet, så jeg tror at nogen kan skrive pænt andre kan skrive mere kontant men i det store og hele så tror jeg ikke at nogen politikker giver en døjt for nogen af delene ...

jeg fik et brev fra Claus Hjort for flere år tilbage hvori han skrev at den behandling jeg fik fra kommune var uacceptabel og at jeg sandlig bare skulle sige til dem at loven var sådan og sådan og jeg gerne måtte give dem en kopi af hans brev... det havde 0 effekt .. så måske din sagsbehandler lader sig dupere hurtigere end min

Min sagsbehandler fik ikke andet end et stort grin ud af det, tilgengæld havde hun respekt for borgmesteren ...

så det er nok forskelligt fra menneske til menneske og fra kommune til kommune...

jeg for min del har i hvertfald ikke tænkt mig at holde op med at brokke mig og jeg gør det netop direkte til politikkere for at de skal kunne komme til orde og fortælle mig at jeg har misforstået noget, gør de ikke det, ja så må jeg formode at det er fordi jeg har ret og de ikke ved hvad de skal svare...

desværre er det den eneste vej jeg kan se pt , da jeg ikke er i stand pga helbred til at deltage politisk og det er nok den vej man skal gå hvis man vil høres, og i min verden er det på tide at der er nogen der høre uanset om det er på den pæne måde eller en mere kontant måde ...

Så vi må nok hver i sær vælge vores måde at komme frem med vores synspunkter og vores måde at skrive på ...
  Besvar med citat