Se enkelt indlæg
Gammel 11-08-2013, 20:31   #13
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Tak for jeres gode råd og bidrag med erfaringer, det luner.

Jeg ved heldigvis med mig selv at jeg er blevet stærkere til det med at have ungerne og som du også skriver Vovse, går de jo i skole om dagen, hvor jeg så kan hvile. Det skal nok gå og jeg håber bare at jeg også får nydt tiden for dette vil man jo også gerne.

Jeg tror netop det at det handler om ens elskede børn så burde man jo kun glæde sig over at have dem for sig selv i noget tid. Det tog og tager stadig mere eller mindre hårdt på mig, at erkende at jeg sættes over i en slags udkørt tilstand når jeg har dem overnattende. Det mest frigørende for mig var engang hvor en veninde sagde til mig at " de har jo ikke nøde at overnatte" og sådan har det kørt så fint mellem deres far og jeg da vi bor tæt på hinanden. En - 2 nætter er dog fint nok.

Jeg vil tage det som det kommer og være opmærksom på at tage den med ro, så det hele kan køre så gnidningsfrit som muligt.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat