Se enkelt indlæg
Gammel 26-07-2013, 08:11   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.812
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Karina Adsbøl, Folketingsmedlem, Handicapordfører.

K10 er ofte trist læsning, men er nok blevet mere trist at læse, det sidste år.

Jeg personligt havde ikke forventet at skæbnerne ville være så ubeskrivelige, som tilfældet er. Tendensen viser desværre, at det bliver værre, i fremtiden.

Midt i al det triste har jeg lyst til at rose en politiker, uden at fremhæve partifarven, men holde fokus på mennesket og politikeren Karina Adsbøl, handicapordfører i Folketinget.

Jeg har mødt en del Folketingsmedlemmer og Karina var en særlig oplevelse.
Jeg skrev til hende og bad om et kort møde, bare nogle få minutter.

Hurtigt modtog jeg svar, at jeg var velkommen og fik en time afsat sammen med Karina. Alene det at få, uopfordret, 1 hel time sammen med et folketingsmedlem er usædvanligt. Mødet gik godt, med en god stemning og bemærkelsesværdigt, at Karina IKKE begyndte at tale om sig selv.

Karina, var vidende om mit eget politiske ståsted.

Men prøv at læse lidt om Karina Adsbøl og hvilke spørgsmål hun stiller. Her får man indsigt i, at hun ved hvad sagerne drejer sig om.

Her får man en fornemmelse at Karina kæmper på en seriøs og professionel måde, til gavn for befolkningen.

Det skal hun modtage stor ros for!

http://www.ft.dk/Folketinget/findMed...spx?tab=2#tab1

I går havde jeg kontakt til en uvildig handicaporganisation, som uopfordret nævnede at jeg skulle kontakte Karina for løsning, at et kompliceret handicap-problem, for at få Karina til at stille de rigtige spørgsmål i socialudvalget, så en løsning, kom de svageste til kendskab. Så jeg er ikke den eneste der har bemærket Karina Adsbøl.

Men bedøm selv!

http://www.ft.dk/Dokumenter/Vis_efte...OfRecords=#dok

Bedste hilsner
Peter venstreorienteret siden mit 14de år, nu folkepensionist og bedstefar.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat