Se enkelt indlæg
Gammel 18-07-2013, 14:24   #12
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Ja, det var på tide der kom lidt frem om den småt-begavede kuglestøder

Se denne artikel fra Berlingske

http://www.b.dk/personlig-udvikling/...-der-hader-mig

Selvfedheden fejler ikke noget i de udtalelser han kommer med i denne artikel.
Sikke et kugle-hoved!

Og kuglestøder?
Uundværligt for Danmarks fortsatte beståen hvis du spørger kugle-hovedet selv.

Hvis man har et ønske om at blive elite-sportsmand, hvorfor er det så lige det skal financieres af andre og ikke af en selv?
Det er jo sunde og raske mennesker, der har alle muligheder i verden for at arbejde ekstra og låne penge, så drømmen kan realiseres.
Og det er jo for en selv, man gør det, og ikke for fædrelandet.

Hvis Joachim nu selv havde kæmpet for at nå sin drøm, så var der i det mindste en smule mandfolk i ham. Men nej, det kunne kun lykkes ved massiv økonomisk støtte.

Når man læser artiklen i ekstra-bladet kan man heller ikke lade være med at studse over den forskel der er på hans størrelse fra han var kuglestøder, til nu hvor han er politiker, når man ser de to billeder.
Der er ingen mennesker der kommer til at se sådan ud, eller præstere sådan, ved kun at spise kartofler.

Er der noget der hedder doping i atletik? For så har Joachim b. Olsen da været hårdt ramt af adskillige vildfarne medikamenter for at opnå den groteske størrelse og styrke.

Man kan dermed konkludere, at han aldrig var blevet noget som helst, hvis ikke han fik økonomisk støtte og systematisk doping.

Hmm, hvilken del har team-Danmark mon støttet?

Eller er doping tilladt i atletik, og ikke i cykling? Ja, jeg ved det ikke. Holder mig fra at blive udsat for begge sportsgrene. Og helst også Joachim b.

Sidst redigeret af frida; 18-07-2013 kl. 14:26. Årsag: Manglende tekst
frida er ikke logget ind   Besvar med citat