Se enkelt indlæg
Gammel 17-06-2013, 16:14   #2
TBQ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2012
Indlæg: 105
Styrke: 12
TBQ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Efter 21 år (som psykisk syg) på kontanthjælp, anede jeg ikke der var noget der hed §34, og ingen sagde nogen sinde noget om den.......
Den kunne da have reddet sønnen og jeg for at få slukket for strømmen osv
Det er skræmmende

Mange sagsbehandlere aner end ikke den § eksisterer... Min kommune påstår at de har vejledt mig, men har brugt ordet ''boligstøtte'' som de også bruger om det jeg vil kalde ''boligsikring'' under boligstøtteloven... Derfor totalt umuligt for mig at gennemskue det.
Så nu skal der gennemgås sagsakter mv, hvilket jeg har gjort, og har fundet en enkelt dato på 4 år i nuværende kommune, hvor de skriver de har vejledt mig.
Jeg husker sagtens det møde (en af mine fordele ved at have autisme, er at hukommelsen er skarp ), og der blev intet sagt om at det var noget specielt... Den dato blev jeg dømt til at modtage kontanthjælp med tilbagebetalingspligt, og sagsbehandleren sagde, at såfremt jeg søgte boligstøtte, ville det være med tilbagebetalingspligt også. Det betegner de så som at have vejledt mig om § 34 særlig støtte...
I mødereferatet fra den dato, der står intet om at vi skulle have drøftet høje boligudgifter mv, så det har på den måde heller ingen sammenhæng haft i samtalen, at de skulle have vejledt mig om at søge den §...
TBQ er ikke logget ind   Besvar med citat