Se enkelt indlæg
Gammel 13-06-2013, 21:10   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ved ikke om jeg helt forstår hvad du mener Helene

Man har jo som førtidspensionist ikke forsørgerpligt over for en kæreste eller samlevende....

Altså med mindre det er en kontanthjælpsmodtager....efter de nye regler vil alle jo have forsørgerpligt over for en kontanthjælpsmodtager medmindre man selv er kontanthjælpsmodtager....

Hmm jo mere man tænker over det jo mindre giver det mening...jo jo det vil sikkert sparer nogle penge for samfundet....men jeg fatter ikke hvordan man kan gøre det eller hvad nu hvis dem der skal forsørge ikke vil det...

De regler...de nye ang forsørgerpligt...de vil ikke gælde for førtidspensionister...hvis det er det du mener...de gælder kun for kontanthjælpsmodtagere...

Eller rettere....man vil jo skulle forsøge hvis du som førtidspensionist bor med en kontanthjælpsmodtager...

Det er ihvertfald sådan jeg har forstået det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat