Se enkelt indlæg
Gammel 02-06-2013, 22:40   #6
FrkM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2012
Lokation: Region Syddanmark
Indlæg: 160
Styrke: 13
FrkM er ny på vejen
Tusind tak for svar til alle Det er så rart, at vi her på K10 kan hjælpe hinanden med de udfordringer vi møder på vor vej

Nu er jeg allerede i bedre humør igen - har ærlig talt været noget frustreret over situationen.

Ved godt det blev lidt rodet det jeg fik skrevet, så jeg vil lige beskrive mit bil køb. Har købt mig en Kia Rio 1,6. Fået hævet førerpladsen, installeret et slags "katapultsæde" så jeg nærmest hopper ud, ekstra lang ratstamme og automatgear. Bilen har "store døre" så ind - og udstigning går så nemt som det nu kan for mig når bare pladsen er der... det er den bare ikke når der holder en bil ved siden af min. Skønt igen at kunne færdes mere frit. Love it.

Florken:
Rigtig fin bil og smart at der er skydedøre... men med de tilpasninger som var / er nødvendige for mig så ville den samlet set blive alt for dyr. Min Rio har kostet 225.000 kr. og det var virkelig min økonomiske smertegrænse. Den bil du linker til er i udgangspunktet væsentligt dyrere så den vil vist sprænge mit budget. Spændende hvilken bil du ender med at købe. Held og lykke med det.

Stampe:
Jeg bliver lidt nysgerrig - kravler dit familiemedlem så fra førersædet og om til bagdøren eller misforstår jeg dig?

Vil nu forsøge at få mobiliseret energi til at få ansøgt om et sådant kort da det virkelig vil være mig en stor hjælp i hverdagen. Håber godt nok ikke det bliver alt for ressourcekrævende....
__________________
Uddannet socialrådgiver - nu fp.

Sidst redigeret af FrkM; 02-06-2013 kl. 22:49.
FrkM er ikke logget ind   Besvar med citat