Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2008, 10:55   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har (som sædvanligt) blandet mig i debatten over på fyns og jeg kan kun opfodre jer andre til at gøre det samme ...

Nu er der kommet fokus på emnet hemmelige optagelser (og uanset hvor lidt vi kan lide det , så betyder det mere politisk hvad der står i en avis end hvad der står på K10 )

Det man kunne frygte nu og som vi med debat må være med til at præge er det at med det regeringsparti vi har nu vil være meget meget let for dem at springe over hvor gærdet er lavest ...


Det vil sige at man i stedet for feks at sige , ok det er sq strengt at det skal være nødvendigt at borgene optager hemmelige optagelser siger...

det er sq strengt at borgerne laver hemmelige optagelser lad os forbyde det ved lov og endnu en af vores retssikkerheden ville være taget fra os, nu har vi jo i DK en fin retssikkerhedsloven , men det er umådeligt synd at man fra mange kommunernes sider ikke overholder denne og at man fra politisk side fralægger sig alt ansvar ...

De har lavet loven og det var så det, så kan vi andre selv se hvordan vi vil få det til at fungere i praksis...

Så jeg syntes at dette måske var en godt emne at tage op i div blogge og jer der debattere andre steder kunne måske tage det op der og under alle omstændigheder , er der nogen der magter det så over og debattere på fyns avisen , og støt op om Lena, guderne skal jo vide at hun ikke gør noget vi andre ikke gør (eller ønsker at gøre ) og måske dette er et meget godt fokus at få lagt op til Konference om retssikkerhed i sociallovgivningen den 21 maj.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=4...ghlight=21+maj

Så kom på banen og deltag i debatten
  Besvar med citat