Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2013, 00:38   #18
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hva´nu Se meddelelser
Her skal vi ikke glemme at A-kraft ER både grøn og billig EL, mange mener det modsatte, men det er fordi de ikke har sat sig ordentligt ind i det.
Under sikre og ansvarlige forhold er A-kraft verdens bedste energi... se bare på solen, den har gjort det i millioner af år.
Ja netop, så derfor giver det også god mening, at indfange noget af solens energi, via solfangere, som man gør mere og mere. Da energien allerede er lavet, og hverken skal produceres, bruge brændsel, eller laver nogen form for affaldsstoffer

Og skulle der ske en lidt for aktiv reaktion, så hellere at den sker 149 millioner kilometer borte, end i baghaven. Selvom chancen idag er meget lille. Med mindre der sker naturkatastrofer.

Når alt det ping pong så er sagt, så skal vi være glade for at der er A-kraft rundt omkring i verden. For jo, det sparer både på co2'en. men også på prisen, på de fossile brændstoffer. Som vi så helst skal blive fri af (når Nordsøen er tom, Money Money Money).
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat