Se enkelt indlæg
Gammel 03-05-2013, 22:14   #28
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af anette29 Se meddelelser
men min pointe er at dem der kan, skal (og i min hjerne kan de fleste)
Citat:
Oprindeligt indsendt af anette29 Se meddelelser
det ER ikke alle der kan men der er heldigvis MANGE der kan.
Hmmm, er det mon "de fleste", eller "bare" "MANGE", der kan.

Det handler jo ikke bare om, om man kan "et eller andet" i 1 time eller 2 om ugen.

Hvis man skal "et eller andet", så skal man også ud af sin dør, og nogle gange med offentlig transport, og sørme også hjem igen, for at gøre "et eller andet".

For mit eget vedkommende kunne jeg arbejde i hele 8 timer i min sidste praktik (som førte til en fp i 2009/2010).
Men til gengæld blev der ikke skiftet sengetøj derhjemme (Og ja, det var i 3 måneder), ungerne blev ikke hjulpet med deres lektier. Godnathistorier, socialt samvær og hobbies var et lukket kapitel.

Mange har det meget værre end jeg, men selvfølgelig kan de da klare et eller andet.

Nogle gange handler det ikke kun om hvad man kan eller ikke kan, men om hvordan man har det bagefter, når man har gjort det.

Jeg kan da både grave have og meget andet, jeg har jo både arme og ben, men hvis jeg gør det, så kan jeg til gengæld hverken gå eller stå de næste par uger.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat