Se enkelt indlæg
Gammel 02-05-2013, 22:21   #10
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hva´nu Se meddelelser
Man må formode at en overskrift er sigende om indeholdet i artiklen.
Der formoder jeg meget ofte forkert. Jeg oplever gang på gang, at overskriften er sensationspresse, og indholdet ikke lever op til overskriften, i artikler.

Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Der er MANGE kommuner der mener at bla fibromyalgi ikke skal tages alvorligt.. Jeg har selv fået en alvorlig følgesygdom Mcs Pga jeg i en arbejdsprøvning blev sendt hen et sted med dårlig ventilation og steder var nyrenoveret/nymalet/nye møbler/nye pcér osv osv... Pga mit lave immunforsvar med fibromyalgi så Vupti fik jeg kemisk overfølsomhed..

Det mener min kommune heller ikke er noget..

Og morfin er slet ikke godt for en med fibromyalgi... er ret sikker pådet alene forværre hendes almene tilstand a medicin generelt ikke virker på fibroamyalgi...

Jeg ville ønske at lægerne skrev det som det var om fibromyalgi at man er som en mellem 80 og skinddød når man har den sygdom......

Og at man aldrig mere vil have en veludhvilet dag, for det er sandt, det kan leves med, og styres men kun hvis man får fred til det...

Har det selv som hende at jeg tænker de ikke lader en være før man er invalid eller død...
Det er virkelig tragisk at det er sådan. Hendes liv lyder til at være et langt større helvede, eller fibromyalgi gør, end det jeg fejler. Og den lægefaglige vurdering (læge, speciallæge, lægekonsulent) gjorde da, med min sygdom. At en arbejdsprøvning blev skippet, og at det så blev pension
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013

Sidst redigeret af Thomas1981; 02-05-2013 kl. 22:24.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat