Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2013, 16:00   #16
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
Hmm

jeg har selv været en tur forbi Egander, Poul..

jeg har aldrig i mit liv mødt så lyttende et menneske. Han er lidt speciel, men han var yderst lyttende og ikke noget rod i mine papirer.

dvs at der var rod i de papirer de sendte fra kommunen og derfor var han selvfølgelig ikke korrekt informeret.

jeg gik derind med en diagnose på middel depression og evt PTSD fra egen læge.

jeg kom ud med en diagnose på svær depression, svær PTSD, social angst, forkert ord til følelserne(har et fint ord som jeg ikke kan huske) og en dybere beskrivelse af hvad det indebærer ; konfus, hukommelses besvær osv..

han lyttede tog sig den tid det tog, mener faktisk han var nær 40 min ekstra.

for første gang gav han mig en forklaring, en diagnose og en forståelse for hvad der sker med min krop bla; manglende selvtillid.

jeg havde fibromyalgi diagnose hvilket han indskrev da dette har inflydelse på mit psykiske.

jeg har bestemt intet ondt at sige på ham, de papirer fik jeg også udleveret som de 4 gange før jeg har fået dem, har diagnoserne afspejlet min følelse. jeg fik dog hjælp til at udfylde pga koncentration og manglende ordforråd.

jeg har efterfølgende fået dårlig behandling på psykiatrisk skadestue (9mdr forløb) jeg kom ud med en diagnose på personlighedsforstyrelse.. tak spids. på baggrund af sammenlagt 45 min læge - samtale og ingen skemaer.

jeg tror i skal forvente mindre og gå ind med åbent sind. de er der for at sætte ord på. det er folk som er uddannet i det de gør. og det er klart at hvis man ikke "klinger" godt sammen får man en dårlig samtale.

jeg har selv prøvet ikke at få det ud af samtalen som forventet.

prøv på forhånd at tænke over hvordan i har det og hvordan i føler. det gør det nemmere for jeg at svare. og gør svarene mere sammenhængende.

det er klart at hvis man ikke giver det samme ord i forskellige områder at samtalen så vil samtalen ikke hænge sammen.


trådstarter_
det undrer mig at du siger han har lavet rod i det. da jeg var til undersøgelse refererede han blot fra de papirer som han har fået tilsendt. så må der jo være fejl i dem som du evt ikke har eftergået..?? jeg ved det jo ikke..
men prøver blot på at give en forklaring.

jeg har også fået med fra egander at det tilrådes at intensivere antidep.med. - fordi jeg kun har gået til kontrol hos egen læge og han har styret mit medicin. det gjorde de så på psykiatrisk - det gik virkelig ikke til held. men efter det er mine beh.muligheder jo så udtømte..

jeg synes måske at man burde kunne tåle omtale god som dårlig.
men dårlig omtale synes jeg også man skal tænke en ekstra gang over. evt finde beviser og fremlægge i form af, avis artikler, breve eller andet..

vil ønske jer alle en go weekend..

Sidst redigeret af Guldfax; 19-04-2013 kl. 16:03. Årsag: manlede lidt :-)
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat