Se enkelt indlæg
Gammel 17-04-2013, 13:52   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
Jeg fik Efexor førhen og da jeg skulle trappe ud af dem, måtte det også foregå meeeeget langsomt pga. seponeringssymptomer.
Det samme her, men jeg var også hårdt ramt efter 15 år på forskellige variationer af medicinen

For mig var det mit livs største kamp, at komme ud af det igen. Aldrig har jeg været så syg, mine diagnoser blev forværret, forstørret og blev nærmest ekstreme - heldigvis havde jeg en god psykiater, der hele tiden forklarede, at det hele var en illusion - det var IKKE mine diagnoser, men mine signalstoffer i hjernen der først skulle til at reagerer normalt, efter længere tids kunstig påvirkning....

Senere har man jo fundet ud af, at medicinen er specielt designet til, at gøre en endnu mere syg når man stopper, så man fortsætter med den - mange for resten af livet. De tjener styrtende på den opfindelse. Selv folk der ikke fejler noget særligt når de begynder på medicinen, får MEGA seponeringssymptomer hvis de prøver at stoppe.....og bliver kunstigt påduttet lidelser de overhoved ikke har. Så de TROR de er meget syge.

- og tænk, den gang jeg startede på medicinen, blev jeg tudet ørerne fulde af, at de var ufarlige, ikke skabte afhængighed, næsten ikke havde bivirkninger og var så godt som fuldstændig harmløse

Gad godt at have på DVD, min første samtale med psykiateren og vores begejstring over dette nye vidundermiddel - og så have på DVD, vores samtale da jeg skulle ud af det igen og vi begge havde gjort vores erfaringer - jeg på egen krop, og ham med flere hundrede patienter i konsultationen og på hospitalet
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat