Se enkelt indlæg
Gammel 13-04-2013, 08:27   #14
Fru-Andersen
ny i prøvning
 
Fru-Andersens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2012
Lokation: midt mellem sol og måne
Indlæg: 3
Styrke: 0
Fru-Andersen er ny på vejen
Nu kan jeg ikke quote jer alle så bliver det nok helt indviklet for mig :P

Men først tak til webmaster for link det vil jeg se på

Men maruus,jeg kan ikke rigtig bruge dit svar til noget,tilgiv mig at det støder dig at jeg går i tørklæde men siden jeg giver plads til alle i samfundet jeg møder så ryster jeg sådan en kommentar af mig fordi det handler udelukkende om dig selv og ikke mig og dit svar har faktisk intet med emnet at gøre for kan læse det stikker dybere,jeg er dansk,pære dansk og jeg må gå som jeg vil vi har frihed her i DK både i religion og andet nu har jeg altså ikke niqaab ell burka på man bare et tørklæde mit ansigt og kropssprog er ikke skjult på nogen måder.

I andre, tusind tak for jeres konstruktive svar, dem er jeg glade for og de er brugbare,det er rart at få vendt tingene med forskellige mennesker også fordi der kan være en indgangs vinkel jeg ikke lige havde tænkt på.
Jeg er sikker på min jobkonsulent kun vil mig det bedste i bund og grund og hendes tilgang til tingene kan være usikkerhed måske ell uvidenhed og det skal der være plads til men grunden til jeg blev paf var da hun til sidst spurgte om jeg ville overveje andet beklædning ved første virksomheds møde, der mener jeg at hun måske skulle være den der stak fingeren i jorden for jeg går bestemt ikke ilde klædt selvom min påklædning nok støder nogen så har jeg i de snart 8 år jeg har gået klædt sådan aldrig mødt en modstand hvor jeg kender andre det er direkte blevet overfaldt og diverse andre grusomheder bare fordi de er muslimske kvinder.

Og jeg tager aldrig nogensinde mit tørklæde af for en praktik plads ell arbejdsplads jeg er den jeg er det kan man tage ell lad vær jeg vil hellere være et sted hvor jeg accepteres for det menneske jeg er end at være et sted hvor jeg skal lave mig om for at få andres accept.

Jeg har fuld forståelse for min konsulents tilgang til evt arbejds uniform ect men direkte at tilspørge om jeg kan klæde mig i mindre tærklæder og en mindre klædedragt ect det syntes jeg ikke hun kan inddirekte pådutte mig ved første møde. Og derfor tænkte jeg om der er et bestemte regler for hvad de må og ikke må,vi er trods alt også mennesker i det her system, med ell uden tørklæde,i stiletter ell ej :P

Så tak igen for svar, ha en god weekend alle sammen
Fru-Andersen er ikke logget ind   Besvar med citat