Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2008, 13:20   #26
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Ja, bvadr siger jeg også!

Tak for din hjælp Hejdien, men problemet er, at min revurdering ikke er færdig. Altså jeg har været i arbejdsprøvning, men så først bagefter skulle de til at gå igang med at indhente lægepapirer. Nu er den del så (vistnok) i orden, nu venter de så på lægekonsulenten. Først herefter bliver min ressourceprofil opdateret og så skal jeg jo partshøres osv.

Tilsidst skal hele møget så fremlægges noget de kalder et visitationsteam og først efter det, er revurderingen færdig...

Det er en noget langsommelig proces Hvad fan*** har de lavet al den tid, jeg var i arbejdsprøvning? Hvorfor har de ikke sørget for at indhente de relevante papirer da?

Det er simpelthen så latterligt, at de bruger så lang tid på de åndssvage revurderinger.
Og ja, det er for dårligt, man ikke kan få fat på nogen på det jobcenter. Enten har de ikke logget sig på, eller også ved de ikke hvem min sagsbehandler er. Jeg har mailet mange gange, og også fået svar flere gange, men det går det åbenbart ikke hurtigere af, og min seneste mail er slet ikke besvaret, så de er nok blevet trætte af mig...
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat