Se enkelt indlæg
Gammel 08-02-2013, 08:59   #15
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
tak fordi i bruger tid på at svare,,,,det betyder noget

jeg har tænkt det samme - hvorfor gravid igen.,..men hun påstår at hun uaNset hvad bliver gravid..hun siger der er nogen der bliver gravid ligemeget hvad de tager ..for ja vi fik da også et størrere chok da vi hørte det - nu igen...var da 1 tanke...og om hun ikke havde nok at kæmpe for allerede...

men vi synes bare det er synd hun står alene - nu i nødens stund og moderen min søster ikke vil hjælpe - så er det ikke let mere..hun har så at sige ingen voksne omkring sig.,..

jeg ved også godt jeg er ftp - med god grund selvfølgelig og ikke er lige frisk hverdag og har lige meget energi,da jeg har mange nervesmerter og fantomsmerter,,og måske ka vi slet ikke hjælpe hende...detved jeg godt...
og jeg har jo også min egen 13 årige junior der kommer først,....

men netop derfor vil vi tage med til det møde med sb-en og ikke gøre noget før mht advokat og en privat rådgiver..bare for at se hvordan tingene i virkeligheden hænger sammen og om hun skjuler noget for os-...
hun har jo været ung på stoffer - men ikke sådan hun ikke kom op osv,,men nok til de vudere hun ikke ku tage sig af en baby på forsvarlig vis...og jo BARNETS TARV er altid det vigtigste og det mener jeg stadig.,,det må altid være babyen behov der kommer først...

men det jeg ikke bryder mig om - forstår..pigen er 18 mdr--plus de 9 mdr graviditet..så mget ældre er moderen trods al blevet - og ved godt en 18 årig ka være en perfekt mor...men hun er flyttet her efter jul - til vores kommune - ryddet op i den såkaldte vennekreds...droppet stoffer,.,og så mener jeg også de burde ihvertfald prøve at se på sagen med nye øjne...for hun er jo ikke de første der har lavet noget **** og har ændret sig..skal de mennesker så aldrig ha en chance for at opleve moder glæden...

vores plan var stille og roligt en af os - at tage med til møde med sb-eren 19 feb...og hører hvad det handler om,hvorfor og hvordan...og så må vi tage det derfra...hun har meddelt der kommer en bisidder til og jeg vil råde hende til at optage mødet og så vil jeg høre om hun har aktindsigt idag og at hun ellers kan få det...

har hun ikke krav på aktindsigt ved enn såkaldt frivillig anbringelse,,jeg kender ikke reglerne,,,vi synes bare ikke vi vil stille en masse op - før vi har været ved det møde..

og det med lejligheden var bare en ide...den ligner næsten den fra social bedrageri - udsendselsen..for enden af vores stALD...SEPERAT.LAVET I 12 OG ALT KOMPLET OG ALLIGEVEL KUN EN GÅRDSPLADS IMELLEM

min mand forst¨år bare ikke at man ikke ka lave noget **** - ændre sig og få en ny chance..vi er jo som mennesker ikke fejlfri og hvem er perfekte forældre,,jeg kender ingen..

og ja barnet er det vigtigste..det vil altid skulle komme først....

har i flere tip - ideer ,råd mv fyr lø's....jeg ønsker jo ikke hun skal ha barnet for hver en pris..jeg ønsker bare hun får en fair chance...


tak alle og ha en god fredag

mvh stribe

er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en paragraf 5o der er til at læse ...jeg ville gerne studere den paragraf godt og grundig inden mødet 19 feb....

iøvrigt synes jeg sb-en er fej..vi ku ikke i næste uge - uge 7...så ville hun rykke det til uge 8..den 19 feb...den dag blir hendes mor 4o - men det var sb-en ligeglad med...synes jeg måske var lidt skrapt...selvom hun ikke vil hjælpe hende med graviditet osv,,er det jo trods alt hendes mor

skal love for at det med til tider skrappe og småkolde sb-er giver mening.. .har ikke selv prøvet at ha en dårlig..har hun ævlet en masse har jeg bare ladet det fise ind og ud igen

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat