Se enkelt indlæg
Gammel 07-02-2013, 23:04   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af flexmania Se meddelelser
Jamen du har da også et kvitteringeproblem når selve klagen skal afleveres så det er jo ikke anderledes.

Den tror jeg ikke helt jeg forstår.

Hvis du afleverer en klage personligt ved skranken i jobcenteret, så kan man jo bede om en kvittering på, at de har modtaget klagen.
Det ser jeg intet problem i.


Du aftaler selvfølgelig med personen at du for en kvittering og 3. dag ringer du og spørger hvor kvitteringen så er ? og så fremdelse.

Så du'r det jo heller ikke, at sige det i telefonen på den sidste dag før fristen udløber.
For så er løbet kørt hvis der sker en fejl, eller sb ikke får det noteret.


Det vigtige for mig ved at talemed dem frem for at skrive, er at der kan man få skåret lidt ud i pap for dem hvad det drejer sig om, få dem til at notere det ind i sagen, sende en kopi af notatet sammen med kvitteringen !
Det kan man da også gøre skriftligt.
Og så er man sikker på, at der ikke sker misforståelser.

Du må meget have mig undskyldt.
Men jeg er vist ikke den eneste her på K10, som har oplevet mærkelige fejl fra jobcentrenes side, f.eks. at lægepapirer pludselig ikke længere er at finde i sagen.

Så her på K10 mener jeg det er vigtigt, at slå fast, at det handler om dokumentation.

Sagt lidt groft, det du ikke kan dokumentere, det er ikke sket.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat