Se enkelt indlæg
Gammel 16-12-2012, 01:43   #14
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Omvendt synes jeg der er kommet ret fin konkurrence mellem supermarkederne, hvilket giver mig stor mulighed for at handle mine dagligvarer ind ret billigt.
Det hjælper jo desværre ikke ret meget hvis man er begrænset hvor man kan købe ind henne.

Heldigvis har jeg adgang til en bil, men ellers havde jeg godt nok været på røven.

Citat:
Oprindeligt indsendt af flexjober Se meddelelser
Den måde vi forbrugere kan kæmpe den anden vej er slet og ret at bojkotte enten ved at tage fra sted til sted og kun købe tilbud eller slet og ret ikke købe bestemte vare eller ved at handle i sverige og tyskland

Prøv at forstille jer hvis vi alle kunne stå sammen og total bojkottede mejeriprodukter med beskeden til supermarkederne om at vi ikke købte før vi havde priser der var tæt på tyskland og sverige??
Nu er det ikke lige alle der har mulighed for at tilbuds shoppe og det er ikke alle varer der altid lige er tilbud på.

Og det er ikke mange syge der har mulighederne og kræfterne til at købe ind i Tyskland/Sverige. Eller mulighederne for at opbevare stor indkøb.

Jeg kan ikke se hvad problemet er med mejeriprodukter, de er da en af de få ting der er rigtigt billigt.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat