Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2012, 18:04   #12
Kalevala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2012
Indlæg: 80
Styrke: 13
Kalevala er ny på vejen
29 + 4 ændringsforslag til L53 under 2. behandling

Hej Risa,

Jeg deler din frustration, da jeg heller ikke kan finde noget til at støtte påstanden (som jeg blev ih så glad for!) om at reformen nu skulle tages af bordet. Men jeg vil gerne foreslå, at du går ind i Finn Sørensens (EL) hjemmeside, hvor der er en link til videoforsendelse, som dækker hele 1. behandling hos Folketinget vedr. lovforslag L53 (vedr. fleksjobreformen og meget andet). Jeg blev helt imponeret over de mange rigtig gode indslag fra folk, der til fulde så ud til at førstå, hvilke problemer eventuel vedtagelse af reformen vil medføre for de berørte. Men det er måske fra folk, der i forvejen er modstandere af reformen, så det kommer måske ikke til at rykke så meget. Du kan også checke Finn Sørenses Facebook-side, hvor han lover at der vil komme en masse bøvl under 2. behandling af lovforslaget den 14. december, da EL vil stille 29 ændringsforslag og DF 4 ændringsforslag. Det bliver nervepirrende at følge! Et nyt problem bliver at finde ud, hvor man kunne læse igennem disse ændringsforslag, medmindre det er fortroligt materiale. Mvh. Pia
Kalevala er ikke logget ind   Besvar med citat