Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2012, 15:36   #8
Mads87
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2012
Indlæg: 146
Styrke: 12
Mads87 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Birkes-musen Se meddelelser
Hej,

Ved I hvordan man nemmest får fat i navn og mail-adr. til en job-center-chef ?

Kan det slås op over nettet eller skal man ned og tigge om det ved skranken, hvor de måske ligefrem vil blande sig i hvad man skal bruge dennes navn og adr. til ?

Jeg er desuden blevet rådet til kun at kommunikere med min sagsbehandler på skrift. Hvordan får jeg fat i hendes e-mail uden selv at henvende mig til hende om den ?
Du ringer til kommunens omstillings central og udbeder dig navn og mail, du behøver ikke at forklare hvorfor.
Personens arbejde er et offentligt sted.

Evt. kan du bede om kommunes hoved email adresse, der får du altid en mail tilbage med at de har modtaget din mail.
I mailens emne skriver du at den er til centerlederen, så giver de den videre til lederen.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Har faktisk lige talt med min sagsbehandler om at de ikke må give deres mailadresse ud (mere?). Du skal skrive en mail til JC med att. navn (i emnefeltet), så er der en "central", som modtager alle mails og de sørger for, at mailen kommer frem til rette vedkommende. Det er selvfølgelig også en god ide, at følge op på det dagen efter. Det har fungeret for mig
I min kommune må de gerne give deres mail adresser ud, det er bare klogest at bruge deres hoved mailadresse, da den sender en mail-kvittering tilbage om at de har modtaget din mail, og denne er vigtig at gemme, så de ikke senere kan sige at de ikke har modtaget din mail. Kommunen har jo med at smide ting væk.
Mads87 er ikke logget ind   Besvar med citat