Se enkelt indlæg
Gammel 11-11-2012, 01:22   #46
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Jeg er glad for at Enhedslisten denne gang ser ud til at trække i, hvis ikke rød, så lilla retning. Jeg ved godt man altid som KH modtager har kunnet søge om hjælp til sine tænder.

Men syntes det er så godt at det nu bliver en officiel støtte. Istedet for man skal døjes med tandpine først. Og så spørge kommunen om støtte. INDEN man får lavet noget.

Havde det fandtes, havde jeg fundet modet til at gå til tandlæge for mange år siden. Det er en ond cirkel. Skaderne laver ikke sig selv, og man ved det bare bliver mere og mere bekosteligt som tiden går.

2 tænder har givet op. Pengene har ikke været til det, ej heller overskuddet til at skulle have gang i en ekstra tur i systemet (ved ikke hvor svært det er idag. Om det er let nok, eller en kamp at få støtte). Fik så også skæld ud sidst jeg var til tandlæge. Og har evasiv personlighedsforstyrrelse.
Så smerterne har været nemmere at holde ud for mig, end at risikere at få skæld ud på ny.

Og går min førtidspension igennem, bestiller jeg tid ved en tandlæge, som det aller første. Og det skal være en tandlæge jeg har først har snakket grundigt med om min situation.

Men det er et sidespor.

Laver de deriomd finanslov med venstre, så kan denne regeringsfarce ikke blive større. Så er det af pinden og udskriv valg.

Sidst redigeret af Thomas1981; 11-11-2012 kl. 01:42.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat