Se enkelt indlæg
Gammel 04-11-2012, 00:11   #203
Julcas
Elsker at være her på K10
 
Julcass avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: Kirkebakkeboligby
Indlæg: 91
Styrke: 13
Julcas er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sourceful Se meddelelser
Har sendt en invitation til den lukkede gruppe til dig nille27 hvor os der mødtes sidst har mulighed for at poste.

Jeg kommer desværre nok til at springe over denne gang, da jeg er ret booket indtil 23 november og derudover kun kan onsdage, når det er formiddag /middag...

Men håber i får en hyggelig dag og kan være jeg får muligheden får at springe på en anden gang.

god weekend :-)
Øv, at du ikke kan deltage denne gang - næste gang kan vi jo satse på en onsdag eller en weekend, hvis du kan der?

Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
tror også godt jeg kan den 14/15 november
Hyggeligt

Citat:
Oprindeligt indsendt af IRC Se meddelelser
Står der ikke mødes med andre unge, i overskriften??? Dvs du udelader en hel masse mennesker der måske kunne give dig en masse positive inputs. Dvs du sætter begrænsninger for dig selv.

Og nej jeg har ikke læst alle de andre indlæg, mit svar er baseret udelukkende på dit første indlæg, samt overskriften.
Altså som udgangspunkt var fokus nok møntet på at mødes med andre unge, unge som ikke har haft/kun har haft begrænset kontakt med uddannelse og/eller arbejdsmarkedet pga. fysiske og/eller psykiske handicaps for at udveksle erfaringer med det at være ung og så stå på kanten af arbejdsmarkedet (og i visse tilfælde også samfundet generelt).

Ser det ikke som at "ældre" er uønskede - tværtimod og der er da også flere som er +30 og muligvis også +40 og + 50, men har ikke spurgt til folks alder. Du er, uanset alder, mere end velkommen til at deltage.
Julcas er ikke logget ind   Besvar med citat