Se enkelt indlæg
Gammel 11-10-2012, 16:46   #1
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Question Hvad kan man vinde ved at få løntilskud?? Og er det overhovedet muligt?

Hejsa.

Lang historie kort. Er på kontanthjælp, har været i virksomhedspraktik i 2 år for at afklare arbejdsevne og derefter ren optræning. Min SB vil have mig til at blive selvforsørgende og vil slet ikke tale fleksjob, selvom 1000 ting taler for at det er der jeg er på vej hen! (arbejder 5x5 timer hvoraf ½time er pause og må tage mindre pauser indimellem og er langsommere til mange ting jeg laver).

Chefen er muligvis interesseret i at ansætte mig (under rette vilkår selvf. for han kan jo se jeg har skånebehov og ikke kan arbejde på normale vilkår og ikke i fuldtid!)

Jeg beder derfor SB om et møde SAMMEN med chefen, for jeg mener det er på høje tid at snakke SERIØST vedr. fremtiden og fleks!

Hun skriver så at hun meget gerne vil holde det møde med os og hun vil tage en jobkonsulent med. Så langt, så godt! Det er jeg super glad for! Hun vil så gerne have lidt mere forberedelse fra mig, altså hvad det skal handle om osv. men hun tænker løntilskud!!

Så tænker JEG bare.... dur det overhovedet? Kan man få løntilskud for under 30 timers ugentligt arbejde og med mine skånehensyn og kan man overhovedet leve af det? Og hvis jeg gjorde det, hvad ville der så ske i min fremtid som jo nok ender i fleks, selvom det kan tage 10 år mere i sagsbehandlingstid!!!!!!

Er der nogen der ved noget om løntilskud i sådan en situation?

God dag til jer og på forhånd tak

h
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat