Se enkelt indlæg
Gammel 09-10-2012, 00:24   #5
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af muslingen Se meddelelser
Hej.

Jeg er delvist raskmeldt efter en længere sygdomsperiode (stress, angst, depression, tilpasningsreaktion), og min arbejdsgiver får lønrefussion fra komunnen. Min sagsbehandler afventer p.t at få heldbredsoplysninger fra det sygehus hvor jeg har været indlagt og stadig går til behandling.
Jeg vil gerne vide hvilken information der videregives til kommunnen? Er det hele ens journal, et uddrag, eller skriver ens aktuelle behandler et brev af en art til sagsbehandleren?

Hvis det sidste er tilfældet, kan jeg så påforhånd bede min behandler fortælle mig hvad man vil skrive til kommunen?

På forhånd tak for svar.
Det kommer jo nok an på, om du har givet din tilladelse til at kommunen indhenter sygdoms / lægeoplysninger.

Da jeg i min sag henviste til, at jeg havede fået fysisk varige me'n efter en operation for mange år siden, hentede sagsbehandler ( uden at informere mig ) en attest og erklæring fra lægen og hele operationsjournalen fra hospitalet.

Jeg opdagede det først senere, da jeg bad om akt indsigt og fik udl. papirene.

Hvis du gerne vil vide hvad der bliver sendt til sagsbehandler, så spørg din behandler, og om du kan få udl. en kopi.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat